Akkurat nå er 30 pålogget.

Samfunnsfag

Presentasjon i samfunnsfag :)

07. januar 2017 av Hilde466 (Slettet) - Nivå: Vgs

Hei 
Eg  har framføring i samfunnsfag og trenger hjelp 
Eg lurer på korleis eg kan få ein god karakter 
Eg har lagt ein presentasjon men heilt erlig synest eg at den er dårlig men kan nokon hjelpe meg med å lage ein god presentasjon
Tema me har om er :

1--Organisasjonskanalen : forklar hvordan  man påvirker gjennom denne kanalen. Og beskriv 1 organisasjon som påvirker samfunnet.
2---- Mediekanalen: Forklar hvordan man kan påvirke gjennenom denne kanalen. Og vis 1 konkret eksempel hvor denne kanalen er brukt 
3---Aksjonskanalen : Forklar hvordan man kan påvirke gjenneom denne kanalen. Og vis til 2 konkete eksempler hvor denne kanalen er brukt.
4-- Si litt om to partier og hva de står for. Forklar også noe om de ulike valgene i norge og hvordan de foregår 

Det er heile oppgåven eg håper nokon kan hjelpe meg eg har så mangen prøver om det er vansklig å rekke alt håper at ein kan hjelpe meg 
:) :) :) :) :)

Brukbart svar (0)

Svar #1
30. januar 2017 av frederick

Du kan f.eks skrive om hvordan "vi som ungdom" kan bruke diverse kanaler for å fremme et politisk budskap. Og pass nøye på at de to politiske partiene blir beskrevet objektivt.

Og snakk kanskje litt om hva man velger under stortings- og kommunal/fylkesvalg.

Skriv et svar til: Presentasjon i samfunnsfag :)

Du må være pålogget for å skrive et svar til dette spørsmålet. Klikk her for å logge inn.
Har du ikke en bruker på Skolediskusjon.no? Klikk her for å registrere deg.