Akkurat nå er 47 pålogget.

Spansk

spansk II

22. mars 2017 av av (Slettet) - Nivå: Vgs

Heihei! Jeg lurer på om det er noen som er flinke i spansk her? grunnen til at jeg spør er fordi jeg har veldig lyst til å komme meg opp på 4/5 i skriflig, men ligger dessverre på 3+... Mye av grunnen til dette er jo fordi jeg går realfag og prioriterer ikke spansk nok.( men er i år det er standpunkt og lurer på om noen har noen eksempler på spansk tentamner/eksamner de har skrevet eller vet om noe på nettet? jeg finner ikke stort. Ligger på 5/6 i muntlig så må få bedre i skirftlig. Lærren min er i tillegg en ikke så god spansk lærer dessverre.. setter pirs på svar<3 

Brukbart svar (1)

Svar #1
21. mai 2017 av frederick

Hei! Ser at det er en stund siden du la dette ut, men legger ved min heldagsprøve som tilfeldigvis også var oppgavene fra Eksamen Vår 2016. Min lærerer ga den vurderingen 6. Du finner selve oppgavene her

Vedlagt fil:eksamen-svar.docx

Svar #2
24. mai 2017 av av (Slettet)

Heihei! ja var litt sent ute der, men gikk faktisk bra! jeg klarte faktisk å få 4 på sktiflig tentamenen min. Det er nesten et under haha..

Skriv et svar til: spansk II

Du må være pålogget for å skrive et svar til dette spørsmålet. Klikk her for å logge inn.
Har du ikke en bruker på Skolediskusjon.no? Klikk her for å registrere deg.