Akkurat nå er 18 pålogget.

Fysikk

Fysikk 2 eksamen høst 2017

13. november 2017 av donhuy (Slettet) - Nivå: Vgs

Hei, har eksamen imorgen. 

Er nervøs, føler jeg har lest godt, og gjort det som må gjøres, gamle eksamensoppgaver, sammendrag, forklaringer, flervalgsoppgaver og pugging av formler. 

Er det noen av dere som har noe tips? Hva jeg kan gjøre rett før eksamen, evt dagen før? Hva som bør repetres eller noe i den duren ? 

Takk på forhånd!! 

Brukbart svar (0)

Svar #1
13. november 2017 av Sigurd

Hei! Så spennende.

I dag kan du for eksempel benytte tiden til å regne gjennom en siste eksamensoppgave (prøv deg selv med stoppeklokke og uten løsningsforslag?) og rette den etterpå. Du kan også lese over sammendrag og bla litt i boka en siste gang for å repetere det du synes er vanskeligst å huske.

Det er viktig at du ikke jobber for hardt i dag. Ta kvelden tidlig, få deg nok mat, drikke og søvn, så går dette knallbra. Den viktigste jobben har du allerede gjort, arbeidet i dag blir mest for å holde deg i «fysikkmodus» og eventuelt huske de siste tingene du tror du har glemt. Litt nerver i dag og i morgen er helt vanlig og bra, det holder deg fokusert.

Ønsker deg masse lykke til! :-)

Svar #2
13. november 2017 av donhuy (Slettet)

Hvilke gamle eksamener anbefaler du? Årstall.. 

Brukbart svar (0)

Svar #3
13. november 2017 av Sigurd

Jeg har ikke regnet på alle de siste årene, så jeg kan ikke anbefale en spesifikk over noen andre. De bør være ganske representative alle sammen. Ta en du ikke har gjort før, eller evt. en det er lenge siden du har gjort, gjerne en av de siste som ble gitt (den i vår f.eks.)

Skriv et svar til: Fysikk 2 eksamen høst 2017

Du må være pålogget for å skrive et svar til dette spørsmålet. Klikk her for å logge inn.
Har du ikke en bruker på Skolediskusjon.no? Klikk her for å registrere deg.